Tur till Lund

2010-04-27 @ 09:57:15

Gomorron!

Idag vaknade jag med halsont och förkyld, suck. Men annars mår ja toppen! Kan man inte bli kvitt från alla smittor nu..

Var hos pappa och Bine hela helgen! Från fredag till söndag, det var riktigt härligt!

Igår på jobbet fick jag sån lust att åka in en runda till Lund, det var ju så fint väder! Så träffade upp min kära vän Anette där inne. Vi gick och kollade i affärer och tog en fika. Det var jättemysigt!
Jag handlade lite nagelprodukter :) Flera olika sorters glitter, så nu har jag nog alla färger! :) Jag handlade lite andra fina dekorationer så som stjärnor, hjärtan, lite större strassstenar och guldstenar. Och det bästa var att det var så himla billigt!





Hittade även annat lite smått och gott såsom lite prydnadssaker, ett linne och ett par skor. Mina converse jag beställt fanns tydligen inte i storleken jag ville ha så blev inga såna =( Så köpte ett par svartvita skor som liknar converse fast de då är mycket billigare ;)

Och igår när jag kom hem var jag så flitig att jag smörjde in mina balkongmöbler, kändes himla bra. Så, så fort de torkat ska jag lägga på mina nya asjetter jag fick av Bine och min nya ljuslykta jag köpte igår, sen kommer balkongen bli superfin :) Det är ju dags att börja använda den nu när vädret är så fint!

Nu ska jag göra mig klar inför jobb, börjar kl 12 idag.

KRAM ♥

Kommentarer

Postat av: Anette

Det var supermysigt att träffa dig gosiga vännen!Jag blev jätteglad att vi kunde ses en sväng..

Kram..<3

2010-04-27 @ 19:16:08

Postat av: Anette

Det var supermysigt att träffas vännen.

Det får vi göra om snart..

Kramizz

2010-04-28 @ 21:35:46

Postat av: ninni

SNÄLLA SNÄLLA vill du fixa mina naglar innan krogsvängen? :)

2010-05-16 @ 14:57:19
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback