Design

2010-02-08 @ 15:39:37

Nu har jag suttit och försökt ändra lite i min blogg, ni ser kanske att den ser tommare ut än vanligt?? Haha!

Jag har gjort en header jag vill ha in men jag har fel storlek så när jag lägger in den är den för liten.. Hmm.. Har nog inte rätt program, laddade ner paint.net för den rekommenderas men jag måste va trög för jag fattar inte hur jag ska göra! Jag vill ju bara kunna spara bilden i rätt format så jag får in den i min blogg! Frustrerande!

Jag ger upp nu, kan inte sitta här mer och uggla! Hoppas på att hjälp trillar ner nånstans ifrån ;)


Det är gamla avsnitt av Sex And The City på tv, funderar på att gå ut på en långpromenad om en liten stund med Aisha. Då piggnar jag kanske till!

Hörs och störs!



Kommentarer

Postat av: S2a

Så fint och vårigt det blir :)

2010-02-08 @ 16:23:14
URL: http://stvaa.blogg.se/

Postat av: Ninni

hahaha jag önska att jag hade kunnat hjälpa dig men tiden e knapp här hemma hehe

2010-02-08 @ 20:55:15
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback