Fredag 12 Februari

2010-02-12 @ 19:40:14

Gokväll bloggen!

Sitter och är jättemätt efter en go pizza som jag precis ätit, ikväll tog älskling och jag hemkörning. Orkade inte laga mat och det är ju trots allt fredag :)

Idag jobbade jag till 15.00 sen gick jag och mötte mamma och hundarna, så Aisha fick sig en bra promenad hem. Hon har legat och nannat sen vi kom hem, så promenaden gjorde susen.

När jag kom hem från jobbet så röjde jag lite här hemma.

Sen kom älsklings kompis fru hit så byggde jag naglar på henne, har aldrig träffat henne innan så det var lite pirrigt först. Men dom blev fina och hon var jättetrevlig så tiden gick fort. Men tyvärr glömde jag ta bild på naglarna.

När Sandra ringer så ska hon komma över så ska jag göra manikyr på henne, måste göra naglarna fina inför söndag för då ska hon följa med och va modell på min utbildning! Då är det förmodligen dags för att lära mig göra franska :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback