Heeelllooo

2010-02-22 @ 23:43:39

Hej :)

Nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev tycker jag!!

Jag har haft fullt upp, jobba och sen plugga och öva! Man hinner tyvärr inte så mycket som man skulle vilja! Jag har iaf fått förlängt på jobbet tills 31/8-10 och det känns ju skönt! Nu kan man spara massa pengar under den tiden och planera för framtiden :) Så grattis til mig!

I helgen har det varit full rulle, i lördags var jag på utbildningen och Sandra var med som modell. Lärde mig göra fransk manikyr. Och det är ju såå snyggt! Love it, stylade även hennes naglar med någon snygg strass-sten! Blev supersnyggt, jag blev verkligen nöjd! Tihi.

Sen var det hem och göra vid sig och åka vidare på 18-års kalas för Philip hemma hos pappa och Bine! Stannade sen där tills igår så man fick ta igen sig lite och komma bort från Eslöv. Jag är så trött på allt här nu känner jag, känner inte för att gå ut och festa och är allmänt off. Inte kul! Hoppas det blir bättre snart men det tar ju på en att jobba heltid och sen plugga på distans. Är ju inte bara att läsa för min del, man ska ju bygga naglar också o det tar ju sin lilla tid!

Carro har varit här en stund ikväll, jag fixade lite med hennes naglar. Det blev några rosa snygga stenar på hennes svarta nagellack, coolt!

Imorgon jobbar jag kväll så jag får lite sovmorgon, ska bli skönt men måste snart pallra mig i säng så jag inte sitter uppe alldeles för sent.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback