Läggdax

2010-02-08 @ 22:49:24

Ja nu tänker jag faktiskt snart lägga mig, är trött! Kan ju vara för jag var uppe innan nio idag på min lediga dag.
Sen så börjar jag ju kl nio imorgon så det är ändå snart dax, får en timmes sovmorgon men det är ju alltid något. Tyvärr så jobbar jag hela dagen, från 9-19.15, drygt! Gillar inte att få såna tider men vad ska man göra?


Vill tacka för alla fina kommentarer jag får, tycker det är så roligt när ni kommenterar! Så TACK! :) Tihi!


Jag fick igång kortläsaren ikväll, det är ju en fördel att trycka in kortet helt i datorn! Haha! Typiskt mig eller vad? Satt ju och höll på några timmar en dag för jag inte fick igång det men det enda jag skulle gjort var att tryckt in kortet längre, kan inte låta bli att skratta åt mig själv! Så, haha!


Vi hörs och störs, nu ska jag ut med söta tösen här på bilden! Natti!


Kommentarer

Postat av: S2a

hej hej



så fin bild ppå Aisha, även om hon ser lite trött ut men det kan jag förstå efter en dag med så full rulle som ni hade igår.

kram

2010-02-09 @ 12:44:21
URL: http://stvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback