Lindex

2010-02-09 @ 20:25:55

Jag var inne på Lindex en snabb runda idag. Handlade två broscher och ett armband som jag ska göra som axelsmycke på min svarta kavaj, fin fint! Det blev också en rosa topp som de hade på rean! Kan säg att det är nog första gången i hela mitt liv som jag handlar broscher men vad gör man inte för att bli fin. Kul när man hittar tips om hur man kan styla sina gamla kläder.

Så här ser toppen ut jag köpte på Lindex idag



Fin va? Jag hittade ju som sagt den på rea för 149 kronor men jag ser att de har den på hemsidan för 199 kronor, sikket klipp!

Kommentarer

Postat av: S2a

Så snygg tröja :) synd att man har dåligt med pengar men en dag så ska jag oxå shoppa :)

2010-02-10 @ 10:33:52
URL: http://stvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback