Manikyr + Utbildning

2010-02-11 @ 20:15:47

Nu har precis Mamma och Jan åkt hem, har gjort manikyr på Jan och gjort vid mammas ögonbryn! Roligt :) Kom på hur kul jag tycker det är att hålla på med ögonbryn och sånt.

Ska verkligen göra allt jag kan för att komma in på en utbildning så snart som möjligt. Så fort jag blir arbetslös ska jag ta kontakt med skolorna och se vad jag kan göra för att komma in på någon av utbildningarna.
Jag har iaf kollat upp vilka skolor det är som är aktuella för mig, har 3-4 stycken jag ska kolla mer om!
Jag ska fan se till och ordna med detta nu, så att jag kan läsa till hudterapeut! Det är vad jag vill och har velat så länge jag kan minnas. Nu ska det hända saker så är det bara! Kan inte gå och vänta och säg att jag kan göra det sen för tiden och åren går för fort!








Kommentarer

Postat av: Ninni

AVIS hahaha men man ska verkligen göra de man känner för..

2010-02-12 @ 09:33:45
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback