Natti

2010-02-11 @ 21:48:51

Nu har jag precis pratat en bra stund i telefonen med Carro, det är lika kul att överraska henne på hem telefonen när man ringer :) Vi har alltid så mycket att prata om fast vi bor så nära men vi träffas ju inte så ofta!
Men ska träffa henne och Sandra på lördag och det ska bli trevligt!

Nu är älskling ute med Aisha sen ska vi umgås så vi hörs mer imorgon, Ska bygga naglar klockan 16.30 imorgon så vi hörs nån gång efter det!





Jag, Carro och Sandra! Mina töser! ♥




Sov gott!

Puss Puss


Kommentarer

Postat av: S2a

så söta bilder på oss tre, det e verkligen perfekt att vi bor där vi bor :) och alltid liika roligt att träffas :))

2010-02-12 @ 08:13:54
URL: http://stvaa.blogg.se/

Postat av: Carrrrooo ! (;

massa kärlek till dig min tös ! <3

2010-02-12 @ 15:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback