Nytt rekord!

2010-02-08 @ 12:01:13

Nu har Jessica åkt igen, det var kul och träffa henne! :)

Naglarna blev bra och det tog bara två timmar idag! Mitt nya rekord, innan tog det minst tre timmar så tipsen jag fick av min lärare funkade verkligen! Najs! Har tagit bilder på naglarna som jag alltid gör så det kommer upp bild på dom sen :)

Ska eventuellt bygga naglar på älsklings träningskompis fru ikväll! Bra att jag får öva :)


Nu ska jag dricka kaffe och äta frukost, hoppas på att kaffet botar huvudvärken!


Kommentarer

Postat av: Ninni

Ja de e skönt ibland :)



Ok men gå in på www.designadinblogg.se så får du hjälp med allt möjligt där :)

2010-02-08 @ 15:36:46
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback