Och nu var det kväll

2010-02-07 @ 21:45:35

Det är Spider Man 3 på tv, trodde jag  inte sett den men det har jag visst! Bra är dom iaf så gör inget  man kollar på den igen..

Vi åt god middag här hemma, rostbiff med gurka, tomat, fetaost och bearnaisesås. MUMS! Magen blev bättre direkt efter middagen hihi.. Ät rätt så klarar magen sig fint!

Tog en långpromenad med Sandra och lilla Aisha tösen :) Det var trevligt som det alltid är på våra promenader, kollade på nybyggda hus som vi inte kollat på innan. Vi var ute i en timme så där fick jag 6 poäng, tihi :)
Tänkte avsluta dagen med att samla några poäng till, Aisha sover nu efter rundan men hon får piggna till för en sista promenad :) Då sover vi bättre dessutom!

Jessica ska komma imorgonbitti så ska jag bygga naglar på henne, ska bli riktigt skoj! Har inte träffat henne på evigheter så ska bli kul att bygga naglar på henne och få prata lite :) Hoppas på att jag är snabbare imorgon efter min lärares tips!


Så här ser mitt hår ut (jag är osminkad men det får ni ta;)








Jag har klippt pannlugg så nu ser det ut som jag har en riktig frisyr haha!
Har även gjort bruna och mörkblonda slingor i olika nyanser!
Det påminner väldigt om min egna hårfärg, jag ville ha något som ser naturligt och äkta ut! Och det fick jag så jag är nöjd :) Det är min kompis Emily som jag gör vid håret hos, hon jobbar på en salong här nere i stan!


Vi hörs imorgon under min semesterdag, woohoo!

Puss Puss



Kommentarer

Postat av: S2a

Ditt hår blev himla fint. :)

2010-02-08 @ 10:30:19
URL: http://stvaa.blogg.se/

Postat av: Ninni

Faaan du passar verkligen i alla frisyrer :) Skitsnyggt....

2010-02-08 @ 20:56:08
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com

Postat av: Jennifer

Taaaack :) Snälla ni är! :)

2010-02-08 @ 22:51:06
URL: http://jenniferj4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback