Onsdag 24 Februari

2010-02-24 @ 17:53:36

Hej hej

Nu har jag varit hemma en stund, mamma gick och mötte mig med hundarna så vi kunde gå hem. Och carro var så snäll och mötte mig så jag hade sällskap hela vägen :) Tack Carro ♥
Jag gick även ner till jobbet i morse så jag har fått ihop lite poäng idag, tihi

Nu har jag precis klöddat med jotex, skulle beställa men de uppdaterar sin sida så funkade inte så jag hoppas att det funkade att skicka ett meddelande till dom ist för sakerna jag vill ha tar slut snabbt (rea) hehe. Flera stycken som jag redan gått miste om =/

OCH så har jag äntligen hittat jackan som jag var ute efter, finally! Så den är beställd nu och den kosta inte så mycket, wiiie! Det var väl det som var mitt stora problem att de jackorna jag hittade var dyra men denna kostade alldeles lagom.


Nu kommer snart Carro hit så ska jag bygga naglar på henne så jag får göra min läxa :) Kommer foto på det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback