Söndag 28 Februari

2010-02-28 @ 21:01:22

Hej hopp!

Nu var det söndag kväll och det är den sista februari år 2010. Jädrar vad tiden går!

Jag har haft en ganska lugn helg men känner mig ändå inte utvilad!

I fredags passade jag leo för mamma fyllde 60 år, grattis i efterskott mamma! ♥
Jag promenerade med hundarna hem ifrån mamma när jag hämtat dem efter jobbet så de var trötta och goa resten av kvällen. Och Carro gumman var så snäll och gick och mötte mig så ja fick sällskap nästan hela vägen :) Sandra kom även över en liten runda senare på kvällen och snackade lite skit! Så alltså med andra ord var det en lugn men trevlig fredag.

Igår lördag åkte jag in till lund på familje/kusin/släkt middag eftersom både mamma, eva och kusin emily fyllt/fyllde år! Vi var på en indisk restaurang och åt, efteråt följde jag med kusinerna till puben och tog en öl! Tog tåget hem kl 22 så blev en tidig kväll, och snäll som Carro är mötte hon mig på stationen så vi hade följe hem!

Idag har varit en lugn slappe söndag, skönt!
Efter morgon promenad och frukost traskade jag och Aisha hem till Carro och på vägen dit hittade jag även Sandra :) Vi satt och snacka skit och drack kaffe och sen slog vi även igång en film och mös! Det blev snabba cash. Och nu har jag precis kommit in från en 50-minuters promenad med Carro och hundarna.

Denna helgen har med andra ord varit hur mysig som helst :)

Hoppas alla ni också haft en bra helg! ♥


Kommentarer

Postat av: S2a

japp jag hade oxå en bra hleg i det stora hela :) nu e det en bra lugn vecka oxå och förhoppningsvis hinner vi se solen i helgen som kommer :)

2010-03-03 @ 11:50:46
URL: http://stvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback