Söndag 7 Februari

2010-02-07 @ 11:58:25

Nu är vi redan inne i Februari månad, tiden går fort alltså!

Idag är det söndag och jag slappar, skönt. Har precis ätit frukost så nu blev man slö igen.

I fredags hade jag afterwork hemma, några av mina arbetskamrater var här. Det var trevligt! Carro kom också förbi en runda. Vi spelade spelet våghals, man har kort med frågor och kan antingen välja sanning eller konsekvens, och vill man inte göra eller svara på det som står på kortet så skulle man dricka. Blev en del drickande haha!
Vi avslutade kvällen med en runda på puben. Det var en rolig kväll! :)

Igår var mamma hos mig en runda och fikade och hennes chef kom och fick en matta! Det var typ allt jag gjorde igår hehe, blev att jag tog det lugnt i soffan och kollade film typ resten av dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback