Söndag 24 Januari

2010-01-24 @ 20:49:52

Söndagkväll, det har varit en tröttsam dag idag. Hade ju mycket för mig igår.

Började  dagen med att bygga naglar på Sandra, det tog nån timme eftersom man inte har blivit så snabb inu.

Efter det skyndade jag mig med att göra vid mig för att sen åka vidare hem till Jocke, min bror. Där hade vi typ sent julfirande eftersom Jocke, Sara, Elina och Bonzo varit i norrland under julen. Så vi träffades, åt god mat och drack goa drycker, snackade och umgicks. Hade även lite julklappsutdelning. Jag fick ett presentkort av Andy så jag kan köpa mig en ny fin mjukisdress i en härlig färg :) Av Jocke och Sara fick jag en bricka där det står "Fika dax" på, jag fick en tekanna med sil och två tekoppar. En minivariant, hur söta som helst! Och så fick jag ett salt och pepparkar i trä!
Till Jocke och Andy hade jag köpt varsen tröja, och båda blev nöjda! :) Sara och Camilla fick varsen nagelbehandling hos mig :)

Efter jag hade varit med familjen och haft trevligt åkte jag vidare hem till en gammal kompis som jag känt sen kyrkansbarntimmar ;) Hon hade inflyttningsfest, det var skoj. Men kände typ ingen då där nästan bara var fotbollskompisar till henne. Kvällen avslutades på puben.

Om en liten stund blir det promenad med Sandra och Aisha ♥


Såhär slöa har vi varit idag...





Och som ni ser lyckades jag lösa mitt problem med wecamen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback