29 Januari 2010

2010-01-29 @ 15:57:55

Nu har jag precis kommit hem från en jobbig arbetsdag, vi har verkligen haft mycket att göra idag. Men nu är det helg!

Efter jobbet gick jag in snabbt på systemet och handlade lite skumpa som jag kan dricka i helgen, måste ju känna på att det är helg fast jag inte ska ut och festa. Tog hem min cykel som stått utanför jobbet i två dagar och då märker jag att mitt däck har gått sönder, suck. Jävla kyla alltså. Men nu är jag hemma iaf efter en kall promenad.

Snart kommer Sandra hem från jobbet och då ska vi åka till Ikea, wiiiie! Så min fredag kväll blir att få i ordning i sovrummet, happy happy! Äntligen kommer det kunna se ut som ett sovrum utan all skit som ligger utspridd överallt.  Kommer lägga upp bild sen så ni får se :)


Vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback