Kväll/night

2010-01-22 @ 23:26:34

Denna kvällen har verkligen varit superlugn och det känns hur bra som helst!
Innan så kunde jag inte sitta hemma och glo en fredag kväll men sen jag började min utbildning verkar jag ha fått ro i kroppen, känns skönt det ska ni veta.
Min kväll har inte varit så händelserik, halvlegat i vår mysiga soffan mellan en massa kuddar samtidigt som jag surfat på min nya fina dator, tihi! Är så hiiimla nöjd alltså! Tycker inte alls den känns så liten som den ska vara och det är ju bra :)

Jag har övat lite på nagelbyggning ikväll, övade lite med materialet. Och det är svårare än vad man kan tro. Men jag tänker inte ge mig, jag ska lära mig detta. Och jag ska inte bli bra, jag ska bli bäst!! Detta är ju vad jag vill och då får man satsa hårt;)

Imorgon har jag mycket inplanerat, först på dagen ska jag bygga naglar på min kära Sandra (öva, öva). Jag ska även försöka hinna ner till stan en runda för att köpa julklapp till min storebror. Vi ska nämligen fira jul imorgon ( ja, jag vet hur det låter) men så är det i vår familj. Det blir julfirande sent då jocke(min äldsta bror) nyss kommit hem från norrland med familjen. Så vi ska va hemma hos jocke imorgon klockan 15.00. Får gå upp i tid med andra ord.

På kvällen ska jag på inflyttningsfest hos en gammal klasskompis, ska bli skitkul! Var väldigt många år sedan vi umgicks så blev väldigt glad att hon bjöd mig! Ska bli kul att få se hennes nya lya :)

Vi hörs imorgon!!

Sov gott mina kära läsare.

Puss Puss//J4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback