Kvällspromenad

2010-01-27 @ 22:13:24
Nu har jag precis kollat på "The Real Housewifes of New Jersey", dom är fan inte kloka haha! Kollar ni på det??

Jag lade ut nagelbilderna på facebook och har fått så många uppskattande kommentarer, tack så mycket! Det värmer verkligen. När det gäller såna saker som utbildning och så, då går jag hela tiden och är så nervös för att folk inte ska tycka man är duktig så när man hör något annat blir man verkligen glad :) ♥

Jag skulle byggt naglar på Yvonne ikväll men eftersom det är sånt snöoväder ute fick vi skjuta på det, typiskt. Ska antagligen göra det på henne på lördag ist.

Nu ska jag strax gå och möta Carro så ska vi ta en runda tillsammans med hundarna, myys!





Lilla Aisha tösen ♥


Ha en fortsatt trevlig och mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback