Måndag 25 Januari

2010-01-25 @ 21:48:07

Nu är snart måndagskvällen slut.

Jag jobbade till 17.00 sen fick jag skjuts hem av mor då Aisha varit där idag. Kom hem och röjde här lite, disk och sånt tråkigt.
Bjöd över Sandra på te mys så hon är här nu, fick ju te av Jocke och Sara så idag har vi druckit "stormvarning".
Tog mig en extra titt på Sandras naglar som jag gjorde i lördags och tycker faktiskt dom blev helt okej :) Så min kväll har varit tedrickande så har vi kollat lite olika inredningar och möbler på nätet,. Vi vill ha lite inspiration!

Nu ska vi ut och gå en runda i kylan med lilla tösen, blir att klä sig varmt. Det är många minus ute. Även Aisha får ha på sig ett täcke.

Imorgon efter jobbet ska jag bygga naglar! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback