Mys fredag

2010-01-22 @ 21:08:59
Nu är det fredag kväll och jag sitter hemma och myser i vår stora soffa med min nya fina rosa laptop!! :)
Dricker lite bubbel och äter ostbågar..

Idag har jag varit trött, vaknade inatt klockan ett och låg vaken till tre, fattar inte varför jag börjat vakna om nätterna nu på sistone.. Har aldrig hänt mig innan, börjar undra om det är för jag lägger mig i tid om kvällarna och det är därför att jag inte kan sova hela natten.

När jag slutade jobba idag följde Yvonne min arbetskamrat med mig hem, jag gjorde manikyr på henne eftersom hon skulle bort imorgon så hon ville vara fin. Skulle egentligen byggt naglar på henne men hon blev kallad till operation så det fick vi skjuta på.
Hann gå in om jysk en runda idag när jag slutat, såg dom hade extra pris på handdukar och det behöver jag ju nu när jag ska bygga naglar. Så jag handlade tio stycken ljusrosa handdukar, de kostade bara 6 kr stycket så det var ju lagom :) Köpte även två kuddar till soffan. Blev så fint så!!

Igår fick jag änltigen ner julpyntet, det var verkligen på tiden haha! Tyckte här var så rörigt men kom på på att det var alla julsaker som jag samlat i bokhyllan :P

Blir en lugn fredag för mig, ska se om jag inte kan plugga lite. Har inte mycket mer planer än så. Imorgon har jag mycket inplanerat så vill ju vara pigg..

Ha en mysig fredag!!

Puss Puss //J4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback