Nytt år och nya rutiner

2010-01-20 @ 19:30:38
Hej bloggen!

Jag har börjat detta året genom att vara dålig på att blogga, har haft mycket annat för mig. Men nu ska det bli bättring!

Nu är jag faktiskt inne på andra veckan som jag styrketränar, känns bra. Planen var ju att det nya året skulle innebära att jag blev sundare och nyttigare och jag kämpar på :)

Och min utbildning går framåt med stormsteg! Jag var där i söndags igen och nu fick jag lära mig hur jag ska bygga naglar, så nu ska det övas på att bygga med materialet jag har, skoj! Byggde naglar på mig själv i söndags för att se om jag klara det och det gjorde jag! Blev dock inte lika bra på högerhanden men helt okej för att va första gången. 
På fredag ska min arbetskamrat Yvonne komma hem till mig så ska jag bygga på hennes naglar och samtidigt får jag öva. Jag tycker det är så himla roligt alltså. Det är det bästa jag har gjort i hela mitt liv. :):):) Ångrar inte det för en sekund.

Idag har jag beställt mina första visitkort så jag kan markandsföra mig lite bland folk, de blir hur snygga som helst! Rosa (såklart) men samtidigt stilrena och snygga. Väntar med spänning för att få se dom in real men det kommer ta ca två veckor.


Puss Puss / en glad J4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback