Nytt år!

2010-01-08 @ 14:09:32
Nu har jag inte skrivit på ett tag, det har hunnit blivit nytt år & allt! Häärligt! Det känns faktiskt riktigt skönt!

Under det gångna året tycker jag inte att det är så mycket som förändrats faktiskt, samma jobb & samma kille & samma lgh! Känns rätt så skönt faktiskt! :)
Det enda är väl att Leo numera bor hos mamma ist för mig, men det har ju bara blivit bättre! Så inga dåliga förändringar! :)

Som en bra början på det nya året har jag blivit sjuk, japp! Ligger hemma just nu med världens förkylning men kände mig lite rastlös så passar då på att uppdatera bloggen lite! :)

Började ju min utbildning i söndags, kul kul! Min läxa tills nästa gång är att jag ska göra fem stycken manikyrer och även att jag ska lära mig en massa fakta. En manikyr är redan avklarad och det är ju sååå roligt! Älskar det! Så i helgen blir det plugg som gäller, för första gången i mitt liv tycker jag det är roligt att plugga! Känns underbart :) Så nu när jag ändå ligger hemma och är sjuk så kan jag passa på att plugga. Har ju ändån inget bättre för mig.

Egentligen skulle jag hängt med töserna ut ikv på tjejkväll. Skulle först suttit hemma hos Diana och sen gått ut tidig kväll på puben och suttit där och flabbat. Men tyvärr kan jag inte följa med fast jag sett fram emot det! Men hoppas iaf på att det får en trevlig kväll! Jag tar igen det nästa gång!




Såhär såg jag ut på nyår! Älskar den klänningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback