Onsdag 27 Januari

2010-01-27 @ 19:54:28
Nu var onsdags jobbedag slut, Skönt. Dagarna nu är riktigt dryga, man är trött, trött och åter trött. Usch.

Igår var det full rulle hela dagen. Först jobbade jag ju sen hem och ta igen mig lite (var så trött).

Sen kom Karro över, en gammal kompis. Hon ville jag skulle bygga naglar på henne så jag satt och gjorde det några timmar. Tar ju mycket längre tid för mig eftersom jag inte är van men jag tycker ändå att resultatet blev helt okej! :) Så nu kan hon ha fina naglar tills hennes födelsedag..
 
Bilderna från naglar jag byggt på Sandra och Karro kommer upp alldeles strax!

 
Idag efter jobb så fick jag ta bussen hem, snöar ju som bara den. Suttit och pillat lite med datorn, ville få igång kortläsaten men det är lättare sagt än gjort med ett nytt operativsystem haha! Men jag kommer nog på det nån gång, hittade däremot programmet för webcamen på datorn. Skulle ju bara gjort uppdateringarna haha!

Nu har jag precis kommit in i värmen igen. Har varit ute och lekt i snön med Sandra och Aisha. Lilla tösen behövde få busa av sig lite :) ♥ Jag satte mig ner i snön med mina termobyxor och det kändes nästan som man var liten igen, hihi. Skojigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback