Rosa laptop

2010-01-20 @ 21:44:13

Jag  har köpt mig en rosa mini laptop eftersom min andra dator kraschade! Men den hade också 6 år på nacken, precis som min förra som kraschade några månader tidigare. Så jag unnade faktiskt mig denna rosa laptop, jag menar detta är den första dator som jag äger som ny. Tycker ändå jag har varit duktig med alla mina begagnade datorer. Men nu vill jag ha en fräsch ny dator som fungerar! Det tyckte jag faktiskt jag var värd efter hur jag har slitit med min ekonomi det senaste året!

Nu de månader som finns kvar för mig att jobba kommer gå till att bara spara, spara och spara! Ska försöka lägga undan 4000 kr i månaden, så det blir att hålla i varenda krona stenhårt. Men jag har levt på den summan tidigare och jag har klarat mig på det och ändå kunnat hitta på saker..


I min nya laptop har jag en webcam som jag kan använda när jag bloggar och så, men vet inte hur jag ska göra!! Vet någon hur jag ska göra och vilket program jag ska använda?? Haha!! Help me!

Nu ska jag snart ut med Aisha sen ska jag lägga mig så jag kommer upp i tid, börjar dock inte jobba förrän kl. 11 imorgon och det är ju skönt.

Natti & sov gott!

/J4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback