Söndag 31 Januari

2010-01-31 @ 14:50:34

Idag är det söndag och det är den sista januari, tiden går så himla fort!

Nu ligger jag och slappar i sängen, har varit på nagelutbildningen idag och kom hem för kanske en timme sen. Det är alltid så himla kallt så fort jag ska dit så nu är jag helt kall om tårna så har bäddat ner mig under täcket :)

Jag kommer inte lära mig fransk manikyr förrän nästa gång så det blir att öva på naturella ett tag till, men det gör inte mig något. Hoppas bara jag hittar folk som kan tänka sig naturella naglar så jag har nån att öva på, annars blir det svårt! Mamma var med mig idag som modell så nu har vi gått igenom alla stegen igen, bra med lite uppfriskat minne.


Nu är mina nya byråer på plats :) Blev jättefint! Jag höll på att fixa med det igår så nu trivs jag i sovrummet igen.
Jag var även på tippen igår och slängde saker från förrådet och så städade jag i förrådet så jag kan få ner min soffa där, och soffan är även delad nu så den får plats. Ska flytta ner den och min tv bänk idag så jag kan få riktitgt iordning här hemma igen. Få upp köksbordet och så, wiie!

Och så byggde jag även naglar påå Carro igår :) Känner att jag var flitig, tihi!

Nu ska jag vila ett tag sen ska jag ta det sista här hemma..

Puss Puss <3

Kommentarer

Postat av: S2a

Det blev så fint i ditt kök, nu har du bara lite kvar och sen ska maskinen funka oxå så att du slipper diska :) Tack för en trevlig kväll i köket igår :)

2010-02-01 @ 12:41:41
URL: http://stvaa.blogg.se/

Postat av: Jennifer

Ja sandra det blev det verkligen, tack än en gång för hjälpen! Jättesnällt, verkligen guld värt! <3

2010-02-02 @ 18:21:19

Postat av: Ninni

hej gumman... tack för din fina kommentar hihi jag har lite svårt för hur man om designen på blogg.se men jag trixar lite med min gamla blogg.se och försöker lära mig hehe, så när jag vet hur man gör så kan jag nog hjälpa dig :) HJag har ju blogspot.com nu och den funkar lite annorlunda :)

Du får verkligen träna på mina naglar :) Har bara lite fattigt med tid nu när jag jobbar och så....



Kramar

2010-02-02 @ 18:49:54
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback