Torsdag 28 Januari

2010-01-28 @ 20:20:29

Jag har nästan precis kommit hem från jobbet, är väldigt trött ikväll då jag har jobbat över nio timmar idag. Så det blir bara att slappa och mysa hemma ikväll med mina söta djur! ♥

Imorgon slutar jag jobba kl tre, ska bli så skönt! Det känns verkligen att jag håller på med en utbildning samtidigt som jag jobbar heltid för jag är så trött om dagarna. Tur jag tycker min utbildning är så rolig för annars hade man nog inte orkat så bra. Men den är fun, fun! :)

Förhoppningsvis ska Sandra och jag åka in en runda till Ikea imorgon om hon hinner bli klar på jobbet. Ska handla två byråer till mitt sovrum så man kan få plats med sina saker igen. Jag hade ju två byråer innan, men sålde den ena.
Nu ska jag handla två svarta byråer med fler lådor så jag kan få plats med alla saker. Och så vill jag ju självklart att byråerna ska matcha min fina sängram. Det kommer bli så fiiiiint, och clean framförallt!
Men dock så kommer det se ut som ett riktigt Ikea sovrum, fast utan nattduksborden, men det gör  mig inget :) Jag är ingen som byr mig om dyra prylar, jag bryr mig bara om att det ser fint ut! Man sätter ju ändå sin egna touch på det sen..


Thats the way it is! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback