Bloggpaus??

2010-06-07 @ 10:04:03

Nja, det blir nog inte riktigt så ändå! Så fort jag skrivit här att jag tar en bloggpaus så ville jag plötsligt blogga, haha! Kommer inte skriva super effektivt, har ju ett liv också  som jag ska hinna med ;) Men något blogg inlägg lite då och då blir det! :)


Klant som man är råkade jag ta bort min förra bloggdesign som jag var så himla nöjd med. Den med orkidéen, men jag  har headern sparad iaf! Får pyssla med det en dag när jag känner och har ork till det. Så länge får ni nöja er med min gamla design!! :)


I fredags var jag och Sandra och såg Sex and the City 2!
Först blev det en mysig middag som bestod av grillbuffé med olika sorters kött och fisk på kulturen med varsin öl. Efteråt handlade vi massa godis inför bian! Det var en mycket trevlig fredagskväll! Tack gumman min! :)

Resten av helgen har bestått av sol och åter sol! Träffade även en kär vän en runda, mycket trevligt! Kul att du kom till Eslöv gumman! :)


Glöm inte kolla min nagelblogg: jennifersnaglar.blogg.se 


See ya sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback