Hej och Hå

2010-06-09 @ 21:02:03

Nu sitter jag hemma hos mor min, har bott här ett tag och så kommer det vara ett tag till då det händer mycket saker i mitt liv just nu!! Känns skönt att vara här varje kväll ska jag säg, länggtar så himla mycket efter min lägenhet!! Är ttrött på den när jag är hemma men när jag är iväg så saknar jag den ((enormt))!!
Men kommer snart hem igen :) OCh då ska det fixas hemma! Ska inredas som jag vill,, några nya möbler! Måste ju tänka på ekonomin. Är ju inte gjord av pengar.

Vad har jag gjort idag?? Hmm.. inte alldeles för mycket. Var inne en sväng på kappahl, hittade en tunika på barn avdelningen, det enda jag har råd med. (Har egentligen inte råd) Men så är det väl ibland??

Fick hem lite nya produkter/färger till naglarna igår, lägger upp de på: http://jennifersnaglar.blogg.se
Några super läckra färger!! Ska bli kul och se hur det blir, kommer nog bli supersnyggt och bygga med dom.


Nu börjar Greys anatomy,

Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback