Hemmafix :)

2010-06-28 @ 21:23:40

Jag har verkligen fullt upp nu alltså :) Jag har flyttat hem igen och "börjar" få i ordning lite här hemma nu men det är fortfarande mycket kvar som ska göras innan jag kan koppla av..

Tv bänken har jag monterat, HELT SJÄLV! Vi tjejer kan mycke, man ska inte ge sig bara! Idag har jag köpt målarfärg till mina vitrin, de ska ju såklart matcha tvbänken :) Men tror dock inte jag klarar att dela de själv, alldeles för mycket glas för att chansa ;) hehe.. Hade ju varit trist om glaset skullle gå sönder i dom.. Får nog prata snälllt med några av mina kära vänner! <3

Sen ska jag ju fixa till en av mina gamla hyllor, den ska jag ha alla mina nagelprodukter på. Den ska också målas!:) Min nagelhörna ska ju vara fin och piffig, (självklart resten av hemmet också ju). Ja man har ju som sagt lite att göra men det är skoj.

Jag tänkte avsluta kvällen med en långrunda med Aisha :) Både hon och jag behöver röra oss, vart tog bikinimagen vägen hahaha? ;P


PUUUSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback