Idag..

2010-06-30 @ 22:16:02

Idag har jag jobbat, as allways. Suck så trött jag var på jobbet (hatar onsdagar). Det är min fiende dag!!

Kom hem till mor, somnade på soffan.. Så skönt det var hehe! Börjar känna mig som en riktigt tröttis som har börjat kunna sova efter jobbet.. hmm..

Sen åkte vi hem med mina sista prylar jag hade där hemma. Så nu har jag alla mina saker hemma, I EN ENDA STOR RÖRA! Jag tycker inte jag kommer nånvart, kommer bara mer o mer påsar hela tiden (för mycket kläder, o endå har ja inget att ta på mig;) Jag fick upp hyllan jag skulle ha mina nagelprodukter på  och ner byrån som jag hade där innan. Mycket större och luftigare, vilket är bra! MEN... jag är fortfarande inte nöjd med nagelhörnan och det jag hade planerat o måla och så skrotar jag.. Kommer köpa en vit skiva till nagelbordet istället och en vit hylla med glas dörr. Mest för dammets skull, svart är inget bra och ha när man gör vid naglar! Så vitt får det bli, men har redan lyckats skaffa en himla massa nagelprodukter så tror inte det räcker med bara en hylla. Får ev köpa nån att sätta på väggen med.. Jag får ta mig en rejäl funderare kring det!

Vitrinen har jag inte kommit igång och måla än, är kluven.. Måste nog plocka isär dom och det kan jag ju inte direkt göra själv. Men imorgon ska jag sätta fart med det så det blir klart tills helgen. Har några nagelkunder då så då vill man ju att här ska vara fint.



PUSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback