Längtar!

2010-06-16 @ 22:50:11
Jag längtar såå tills söndag!! Då flyttar jag hem igen, till min älskade lägenhet! :) Och jag kommer bo själv, bara jag och mina fina djur.. Bäst så för alla!

Så hemma ska det fixas och inredas! :) Har en ny tv-bänk som jag fått av mamma och Jan som måste monteras, ska fixa till mina vitrin så de matchar tv bänken! Och det ska även fixas med soffan! ;) Nä men jag har verkligen massor att göra då, skulle ju egentligen haft semester haha!

Sen ska jag fixa till min nagelhörna så den blir riktigt mysig och fin, ska bli jätteskoj. Ska köpa några hyllor att sätta på väggen, men har inte kommit så långt med den planeringen inu.

Tänk speciellt när jag är färdig med allt :) För då ska det njuuutas! Umgås med mina fina vänner och bygga massor med naglar och annat skoj!


 

 

Jag och några av mina fina vänner <3

 

KRAMAR!

 


Kommentarer

Postat av: levin

Hej J4 vad snygg du var i luggen på bilden! Jag får väl göra naglar hos dig nångång ! kram

2010-06-17 @ 08:52:28
URL: http://annaabananaa.blogspot.com

Postat av: S2a

Längtar så tills du kommer hem.. du vet att jag finns över gräsmattan om det e nått du behöver hjälp med... :) kram kram

2010-06-18 @ 12:58:30
URL: http://stvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback