Hemma igen

2010-03-20 @ 14:54:55

Nyss hemkommer från en runda på stan med Sandra. Vi båda lyckades med några köp! :) Men blev inget mobilinlägg för det regnar.

Jag köpte ett par jeans och ett par jeansleggingsKappahl! De hade 100 kr i rabatt på vuxen jeans och 50 kr rabatt på barnjeans. Jag hittade faktiskt mina jeans på barnavdelningen där, tihi. Var precis såna jag var ute efter och dessutom så kosta de bara 200 kr och de satt superbra! Ska kolla jeans på barnavdelningen i fortsättningen, tur man inte är så lång ju annars hade det inte gått så bra. :) Det blev alltså ett par ljusa jeans och ett par ljusa jeansleggings (påminner om de andra jag köpte) så nu har jag lite kläder igen som sitter som de ska. Och det kosta bara 400 kr, wiii! Tycker om ljusa jeans speciellt nu när det går mot vårtider. Sandra hittade också ett par jeans till sig :) Fick även bekräftat för mig själv att jag köpte rätt storlek i mina andra jeansleggins, skulle inte haft mindre storlek för det såg konstigt ut! haha!

Var även inne på Lindex en runda och där hitta jag en tröja på rea (I like rea, hihi)! En svart tröja med paljetter på axlarna och bred ner till, den blir snygg till leggings :) Och så blev det även en mascara för den jag har är gammal nu, får se vad jag tycker om den för har inte testat den innan. Den heter Lumene Excellength Mascara.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback