Lördag 20 Mars

2010-03-20 @ 08:40:13

Godmorgon!

Nu har jag precis stigit upp. Igår hade jag och älskling en lugn fredag, först gick vi och hämtade Aisha hos Mamma och sen gick vi hem därifrån. Jag promenerade 1,2 mil igår tihi :)

Vi kollade på film igår, 2012. Den där jorden går under. Den var bra men hemsk!
Idag ska jag ner och köpa New Moon som har release idag, ska bli skit skoj att se den!
Ska även ner på stan och se om jag kan hitta ett par skor och sen in på Kappahl en runda.

Kör ju alkohol fritt ett tag nu och det känns skitbra! Får så myccket mer gjort om man inte festar!

Ska även plugga idag, har en månad på mig att öva för nu återstår det bara proven sen är jag utbildad nagelteknolog! :)


Nu blir det morgon kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback