Mina nya jeans

2010-03-21 @ 20:35:47

 

 

Fina va? Jag är helnöjd med dom! Det var de jag köpte på barnavdelningen, tihi.

Aisha är även med på ett litet hörn ♥


Jag har fått gjort lite nytta idag iaf men inte så mycket som jag planerat att jag skulle gjort!

Jag har iaf fixat disken och röjt lite här hemma.
Har gjort vid mig själv som jag gör alldeles för sällan nu för tiden, då menar jag typ noppa ögonbryn och så.
Men nu är det fixat och det känns skönt! :)

Jag har pluggat lite, ska fortsätta och plugga mer imorgon. Har ingen inbokad nagelbyggning då så får ju passa på när man har tid över.

Men jag har iaf varit hemma och varit pigg och umgåtts med mina djur idag och det är väldigt viktigt!

Nu ska jag kolla en film, ha en fortsatt mysig kväll!


PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback