Söndag 21 Mars

2010-03-21 @ 15:11:20

Hej hopp!

Vilken härlig helg detta har varit! Ingen alkohol och tidiga morgnar, skönt!

Igår byggde jag naglar, det blev vita franska med glitter. Snyggt! Passar bra som balnaglar och giftasnaglar men funkar till vardags med!

Det kommer lite bilder sen på olika naglar jag byggt!


Och kvällen spenderade vi genom att kolla på New Moon, Twilights efterföljare! De filmerna är så himla bra! De är helt klart mina favoritfilmer. Och fick dessutom reda på att det ska bli fem stycken filmer totalt, wiiie! Jag längtar tills nästa kommer!

Idag har det varit en lugn skön söndag, slappat lite men även gjort lite sysslor. Super! Nu ska det pluggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback