Söndag 7 Mars

2010-03-07 @ 20:10:34

Hej bloggen!

Nu har jag kommit hem efter kalas hos Jocke och Sara. Det var trevligt och så fick man hålla lilla Elina också, hon är för söt. Skrattar och är glad hela tiden :) ♥

Igår var jag på utbildningen, fick lära mig hur man förlänger när naglarna växt ut en bit och jag fick även lära mig hur man gör glittriga naglar och hur man kan blanda i massa roliga färger. Det blev nio olika glitterburkar som jag köpte :) Skoj skoj!
Sandra var med som modell  och hon valde rosa glitter, jag tyckte inte det räckte så hällde även i ljuslila glitter. Blev skitfräckt! :)

Igår kväll gick jag och töserna ner till Diana och hälsade på, fick vi se hennes omgjorda lya och snacka en massa skit och umgås. Det var trevligt, klockan sprang bara iväg så var inte hemma förrän halv två inatt. Så har varit lite trött idag :)

Ha en mysig söndagskväll!


Kommentarer

Postat av: S2a

Japp det blev skitfräckt blev riktigt nöjd med dom :) tack så jätte mycket <3

2010-03-10 @ 12:52:08
URL: http://stvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback