Helg

2010-10-23 @ 11:14:16
Ja nu är det helg!! :)
Sitter på balkongen och dricker kaffe och rökar.. Huvudvärken börjar ge med sig vilket är skönt! Hade sån himla huvudvärk igår..
Man ser verkligen att det är höst nu, många löv ligger på marken i massa olika färger. Det är kallt och ruggigt.. Hösten är mysig så länge solen visar sig men tycker mest det varit regn och rusk på sistone.

Mötet/mini kursen jag var på i torsdags om att starta företag gick bra, var väldigt intressant. Tycker det är bra av eslövs kommun som anordnar sånt kostnadsfritt, det tackar man för! :)
Fick även info om att det är statistiskt bevisat att om man går kurser innan man startar företag så går det mycket bättre, me like! Har anmält mig till en kurs på några ggr för att lära mig allt som behövs innan man startar företag, sen så kör jag igång! :) Vill vara väl förberedd så det ska jag vara också.

Planeringen för dagen blir nog städning, trist men det ska ju också göras!
Ska nog även göra vid mina naglar :) Funderar på svarta tippar, läckert nu när det är höst!

Ikväll ska jag hem till en kompis, blir en långpromenad dit, tar nog en timme.. Blir både jag och Aisha rastade ordentligt!

Nu har broren min fått sin lägenhet såld, han fick bra pris så det var kul för honom. Så nu kan de börja planera ordentligt för flytten till deras nya hus. Sen kan jag åka och hälsa på dom och sova där för då har dom ett gästrum. Kul kul!

Ha en bra dag i rusket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback