Tisdag den 26 oktober

2010-10-26 @ 09:19:50

Idag fyller min farfar år, GRATTIS FARFAR! ♥
Han blir 93 år idag, och han bor själv och sköter trädgården och hunden inu. Det är riktigt duktigt för att va så gammal! Tyvärr har jag inte möjlighet att hälsa på honom för jag jobbar länge idag.

Har kommit in i en period nu när det blivit mörkt ute och trist så ingenting är speciellt roligt. Jag hoppas det vänder snart. Tur man har ett jobb för annars hade jag bara legat hemma (gärna under täcket).. Måste verkligen ta mig i kragen emellanåt för att få saker gjorda.. Vissa dagar är bra och vissa vill jag inget alls på.. Det är skönt att vi har mycket att göra på jobbet nu iallafall.

Fick köpt ny brödrost och vattenkokare igår, båda mina såna har gått sönder. Dom hade ett erbjudande på Netto, de kosta bara 129 kr/st. Svart och metallic, mycket fina! Dessvärre har jag ingenstans att ha dom framme på, vill ha större kök! Min bänkdiskmaskin tar ju upp en väldigt stor del av ytan också men den vill jag inte göra av med :)

Fick träffat Jessica i helgen! :) Hon hörde av sig för hon var i Eslöv och fråga om vi skulle käka lunch så det gjorde vi :) Blev thai mat på pimpas.. Det var trevligt :) Fick även gjort vid mina naglar i helgen, kommer bild på det sen här

Det är väldigt kallt ute idag, och is är det också. Märks att vintern kommer snabbt nu. Har öppet ut till ballkongen men man ser inte ut genom rutorna för all kondens..

Nu ska jag ta och göra vid mig inför jobb.

Ha en bra dag och ta hand om er!


Kommentarer

Postat av: sara

Hej, jag läste att det en gång hände att din meny kom under alla inlägg,

hur fixade du det?! det har nämligen hänt mig och jag har testat allt!!

2010-11-23 @ 21:41:36
URL: http://saranguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback