Bloppis stövlar

2010-09-15 @ 16:56:24
Nu är jag hemma och jag är jättetrött. Var inte trött igår så var uppe till efter 1, vilket var dumt för det känns idag.

Har varit och handlat tandstens medel i djuraffären, plaque off tror jag det heter. Dyrt men ska vara bra. Aisha har lite tandsten och dålig andedräkt så då skulle detta vara bra. Vill ju inte att mitt hjärta ska ha ont och få problem med tänderna. Alltid det bästa för henne! ♥

En arbetskamrat hade rensat i sin garderob så hon hade med massor med kläder och lite skor och acessoarer till jobbet idag. Många fick handlat. Jag hittade ett par skor, kostade endast 50 kr. Är supernöjd! :) Ville egentligen inte prova skorna för ifall de skulle passa så skulle jag ju vilja köpa dom men gjorde det ändå och det är jag glad för. Fick ju ett par skor för lite mer än en ask cigaretter.

En av mina arbetskamrater kom på en god idé att öppna en blogg för vårt jobb, att vi som jobbar där kan lägga ut saker för försäljning som vi har hemma och vill bli av med, en bloppis! :) Det kan ju vara allt möjligt som kanske någon annan vill ha och kan få nytta av. Jag har själv en massa jag ska lägga ut där så fort jag orkar. Därav klädförsäljningen idag!

Här har vi stövlarna! Jag har något liknande men de bryr jag mig inte om :)






Kram/Jennifer

Kommentarer

Postat av: c4rr0

Bra du fått köpt de plaque off ja tipsa dig om, hoppas de funkar på henne för de gjorde de på Pix. (= Mor fick det till Gizmo så han får de nu ;-p

Ha de gott !

2010-09-16 @ 10:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback