Dålig uppdatering

2010-09-21 @ 09:59:05
Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna men så blir det ibland!
Kan ju inte sitta vid datorn alltid ;)

Fredagen spenderade jag vid nagelbordet, gjorde vid mina egna naglar och någon visningsnagel för inspiration.
I lördags  var jag på kräftskiva, vilket var mycket trevligt!
Igår hade jag en nagelkund, ni kan titta på naglarna på JennifersNaglar Där kan ni även se mina också! Lägger inte upp dem här!

Nu är det slutspurten innan jag ska till Stockholm:)
Jobbar idag och imorgon också sen är jag ledig resten av veckan. Nu återstår det packning och städning av hemmet, ska bli sååå kul!

Nu ska jag göra mig redo för jobbet!

Ha en bra tisdag :)


Kram/Jennifer

Kommentarer

Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-21 @ 10:18:35
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Postat av: linnea

sv; jag vet, upptäckte de haha dom är redan hem klickade :)

2010-09-21 @ 22:24:52
URL: http://ilivemylifeblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback