Förkylningstider

2010-09-11 @ 20:14:44
Har blivit sugen på att blogga här lite igen ett tag så idag gjorde jag vid min design. Beklagade mig ändå till alla att jag inte hade nått att göra när man går hemma med en dryg förkylning så fick den briljanta idén att försöka mig på att göra vid designen lite. De blev inget avancerat då jag inte är så bra på sånt men jag blev nöjd iaf. Äger inget photoshop så man får ta vad man har ;)

Jag har ju dratt på mig en jädra förkylning.. Vaknade förkyld i onsdags i förra veckan men då var det ändå så jag kunde jobba. Sen i tisdags så vakna jag med en sån jäkla huvudvärk så jag trodde jag fått migrän men märkte sen att det var förkylningen, har varit helt slut i kroppen så har varit hemma från jobbet sen i tisdags.. Drygt för jag behöver pengarna,.. alltid pengakris.. Känner mig bättre idag, de rinner bara ur näsan nu haha.. Så har siktat in mig på att jobba på måndag, utan förkylning! Hehe..

Nu sitter jag hemma och väntar på att min varmrätt i ugnen ska bli klar, det blir ostschnitzel med potatis och broccoli.. En riktig lyxmiddag haha.. Pallar inte laga mat så.. Glömde dock ta tiden men jag hoppas det blir bra ändå :) Önskar jag hade godis eller chips hemma också, blev helt sugen på det..

Har fått hem min nya matta jag fått av mamma i födelsedagspresent, en rya matta i färgen aubergine (lila).. Blev himla fint i vardagsrummet, en riktig myskänsla. Ska skaffa matchande kuddar till soffan också och en taklampa sen så är jag helt nöjd med vardagsrummet.


Ha en trevlig lördagskväll så ska jag snart njuta av min middag :)


Kram/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback