Godmorgon söndag!

2010-09-12 @ 12:05:04
Det är lika grått och trist idag när man vaknade, riktigt tråkigt. Solen kunde ju visat sig så hade man tyckt livet var lite lättare :)

I natt har jag blivit väckt många gånger, någon bil hördes utanför fönstret och jag vaknade till av smällar från den flera gånger så jag hoppade till i sängen. Aisha hörde ju den också såklart så har  blivit väckt ett antal gånger. Ångrar att jag inte gick upp och tittade vad det var för bil för nu är jag nyfiken. Var det polis, eller brandbil eller bil för att rensa avloppen? Har ju en sån på besök hela tiden i grannhuset så är säkert den men varför kommer dom mitt i natten?! Hmm..

Nu sitter jag och dricker morgonkaffet, har varit ute med Aisha på morgonrundan så nu ligger hon och vilar här hos mig i soffan. Är fortfarande förkyld men börjar bli trött på att inte göra något!Har dessutom fått mensvärk, så jäkla typiskt! Har massa saker som jag vill få gjort här hemma.. Ska rensa i förrådet och sälja av saker som jag inte använder.. Lyckas fylla förrådet år efter år haha.. Får se när jag gör det, ska städa lägenheten idag iaf.. Så har man det fint i veckan :)




Mina älsklingar! ♥


Kram/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback