Hår?

2010-09-13 @ 22:22:08

Jag är redan trött och skulle kunna gå och lägga mig alltså.. Har varit de en timme redan hehe.. Jäkla måndag ;)

Jag har tränat ikväll, gjorde det igår med. Får pressa mig lite så det händer något ju. Brukar titta på Biggest Looser och jag tror ärligt de är i bättre form än mig så när jag tränar där så tänker jag på hur dom kämpar. Men min maskin har såklart börjat knarra, blir knäpp.. Dont know what to do.. Väger kanske för mycket hehe?!?

Har precis duschat och hoppat i myskläderna, ska snart även pallra mig ut med Aisha. Hon börjar bli rastlös nu märker jag. Jag börjar 12 imorgon så får lite sovmorgon vilket alltid är skönt. Ska se om man kanske kan komma upp i tid för en gångs skull när  man har sovmorgon, men de är ju så skönt och soova!

Jag är trött på mitt hår!!

Vet inte hur jag vill ha det, pannlugg? Snelugg? Blonda slingor? Bruna slingor? Suck.. Orkar nog inte med pannlugg nu igen, orkar inte göra vid det på morgonen.. Det är bara roligt ett tag så just nu får jag alltid ha luggen uppsatt i en klämma. Dessutom så är den även för lång så kan inte ha den som pannlugg för då ser jag inget.. Får fundera lite, några förslag kanske??

Kom åt en knapp precis så texten blev helt konstig, haha.. klumpe!!

Natti och sov gott!

Kram/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback