Idag..

2010-09-16 @ 19:24:06
... Är jag trött, har ont i halsen och känner mig stressad..
Fattar inte varför inte mitt halsont försvinner, det är värre nu än i förra veckan.. Jäkla förkylningar som går när de e höst!! Trött är jag också, svin trött..

Och jag börjar känna mig stressad av allt jag ska hinna med innan jag ska till Stockholm..

  • Jag måste hämta ut biljetterna
  • Komma på och skriva ner vad jag ska ha med mig
  • Lägga in räkningarna
  • Tvätta hade jag med velat få gjort innan
  • Träffa vännerna (blir så dåligt med det när man jobbar olika schema)
  • Vill göra vid mina naglar innan, men måste först komma på hur jag vill ha dom
  • Köpa ny kattsand så katterna har nytt i lådorna medans jag åker iväg
Det låter kanske inte så mycket men vissa saker tar tiiiid.. Och det är det jag tycker jag har dåligt med, orkar inte göra nått nu heller när jag är trött..  Känns som jag glömt något också..


Kram/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback