Jag borde..

2010-09-14 @ 23:53:42
... Egentligen ligga till sängs nu men är jättepigg och har surfat rundor och hittat nagelinspiration och så, då är det lätt man fastnar eftersom det är så kul! :)

Jag har hittat en massa fina nagelglitter jag skulle vilja köpa men nu ska jag faktiskt lugna mig med det för jag ska ju på dekorationsutbilningen i stockholm nästa fredag. Då lär jag mig säkert massa kul som jag sedan vill testa. Spännande! Kanske bara beställer något enstaka glitter, vill ha fler rosa nyanser. Det går åt! Men inte så konstigt för rosa är ju såå fiiint!

Ikväll har jag tittat på miss secret agent 2, jag gillar den filmen. Tycker Sandra Bullock är så klockren i den :)

Nu måste jag gå ut med Aisha och sen är det läggdags!

Natti!


Kram/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback