Kamera

2010-09-12 @ 14:29:08
Jag vill ha en digitalkamera!!!

Ja det vill jag!!

Har ju en superfin systemkamera en NIKON D60 men den är ju så stor så man kan inte ha med den överallt =( Eller typ ingenstans.. Går ju inte och ha den i väskan precis, då får man isåfall ha en gigantisk handväska.. Not fun! Vill ju inte att den ska gå sönder heller så det är ingen idé som funkar..

Digitalkamerorna är ju inte dyra idag, kan hitta en väl fungerande för under tusen lappen... Men är tveksam, det är ju ändå pengar det med.. Hade jag slutat röka så hade jag haft den betald på nolltid. Ska sluta röka, men när? Snart kanske.. Egentligen lika bra..
Det tål att tänkas på!!

Denna godingen finns på netoonet och kostar enbart 699 kr! Grymt bra pris!

Avant DC1236

Är grymt sugen!!

Om kameran:
  • 12 megapixlar
  • 2,7 tum LCD display
  • 3x optisk zoom
  • Ansikts- och leendeigenkänning
  • Bildstabilisering
Då hade jag ju kunnat fota mycket mer, ex under min resa till Stockholm som blir av snart.. Tar ju inte med mig gigant kameran upp dit!

Ska jag?? :)


Kram/Jennifer

Kommentarer

Postat av: c4rr0

Har du pengar till de så handla ffs ! (; Annars låna min fina rosa digitalkamera när du ska till Sthlm ! Den e braau den med. .

2010-09-16 @ 11:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback