Kungarna av Tylösand

2010-09-15 @ 22:44:09
Kollar jag på nu, asså sicka grisar dom är. Dom flesta då, inte alla vad jag sett inu iaf!
Trodde det skulle vara som Jersey Shore men det är det ju inte alls, dom i Jersey Shore är ju inte räliga på det viset, urk!

Idag har jag inte fått gjort något vettigt.. Har suttit vid datorn jättelänge och kollat på massa nagel inspiration.. Undrar egentligen vad jag pysslat med för tiden har bara sprungit iväg.. Skulle bara gå ut på datorn en liten stund innan.. Dagen känns suddig haha! Jäkla dator..
Men en sak kommer jag ihåg från ikväll, en av katterna har tagit sönder min stora svarta porslin panter som jag har ståendes på golvet. Tror han hoppa ner på den från kattställningen på balkongen då jag var så smart och ställde den där för nån dag sen. Så nu kan man lyfta av överdelen haha..

Imorgon kväll ska jag nog rensa bland kläderna och se vad som kan säljas så får jag det gjort :) Kan ju gå igenom lite iaf..

Tankarna har börjat komma om vad jag ska packa med mig till Stockholm och hur mycket. Skit svårt ju. Ska man packa en resväska? Har en fin rosa som behöver användas.. Då får man ju plats med extra skor också hehe. Får nog bli det, kan inte packa i en bag liksom, de får jag aldrig plats med haha!

Nä nu ska jag stänga datorn så jag inte fastnar mer här ikväll..

Sov gott!

Kram/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback