Mini semester och utbildning

2010-09-22 @ 23:03:57

Imorgon åker ju jag till Stockholm för första gången i mitt liv. Det är ju på tiden att jag besöker landets huvudstad hehe! Packningen är klar till största delen, kläder är klart iaf och det tycker ju jag är det svåraste.
Har bara mina skönhetsprodukter kvar ;) Längesen jag packa resväska, känns skumt.. Inte varit iväg på länge och det märks.

På fredag blir det dekorations utbildning för naglar, därav min resa från början.
Men jag stannar ända tills söndag, känns lite meningslöst annars. Blir lite utgång och annat skoj! :)

Kommer bilder efter helgen så håll utkik! :)

Nu ska jag packa det sista för ikväll sen kallar sängen!


Kram/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback