Fondväggen i bild

2011-02-24 @ 19:57:10

Nu är snart denna arbets veckan slut och det ser jag fram emot.

Fondväggen som Jessica hjälpte mig med blev jättebra, tycker det var bra gjort av oss för att va första gången att tapetsera. Och mönsterpassning dessutom!

Såhär blev det, vad tycker ni??



Jag är jättenöjd.
Kolla mitt v-rum liksom, varför skulle man inte trivas?? Nya golv, väggar, tapeter mm.. Nu ser ni ju såklart inte allt men det kommer =) Jag är jättenöjd iaf och det är huvudsaken!

Vad har jag gjort i veckan?
Jo, hallen är slipad, så den har jag målat två gånger nu. Väntar på den ska torka.
Den blir vit som köket, de sitter ju ihop så lika bra =)

Vet dock inte hur jag ska ha det i hallen än, skulle behöva smakråd!! Suck.. Kan inte bestämma mig om jag ska ha min hel spegel i hallen eller i sovrummet, jag bytar ju om i sovrummet.. så den borde var bätte där?? Usch nä jag vet inte haha..

Det är väl det jag håller på med nu, för att få hallen klar! Snart liknar det förhoppningsvis ett hem, ska bara få upp gardiner sen blir det en himla skillnad.
Jag måste köpa mig en borr samt skruvdragare, och lära mig att  borra! Tycker de är läskiga!!


Ha en fortsatt trevlig kväll!
Och va rädda om er!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback