Fredag

2011-02-25 @ 18:10:42

Då var det fredag, löning och helg :)

Det märks tydligt när folk fått pengar för shit vad det var många på stan idag.
Var inne på systemet och handlade vin idag och där var veerkligen mycket folk. Haha.
Stack till netto och handlade när jag kommit hem och där var också massa människor, så jäkla typiskt när jag hade bråttom.. Men men..

Nu sitter jag och dricker coca cola med datorn i knät och en filt på mig, är trött och fryser lite grann.
Nog för att jag är trött. Får tända lite ljus och få upp värmen och mysfaktorn lite här hemma.

Hallen är ju färdig nu, har fått hit en borr.
Men vet inte om jag vågar borra, har typ betongväggar överallt.
Men skulle så gärna vilja få upp gardiner i köket och vardagrummet, då kunde jag ju pysslat med det ikväll när jag går här i min ensamhet.

Ibland känner man sig inte alls motiverad, så känner jag det nu.
Det går i vågor från dag till dag.
Längtar så tills köksluckorna är på plats, det kommer göra sån skillnad.
Har bott här över en månad nu, oj vad tiden går..

Nä nu ska jag ta mig nått att äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback