Min helg än så länge..

2011-02-13 @ 00:13:55

Igår var inte humöret på topp, varken på jobb eller efter.. På lunchen var jag inte sugen på att äta något speciellt så jag och en arbetskamrat kollade i någon affär på lunchen. Blev att jag handlade två tröjor hihi. En svart bolero och en lila polotröja, som dessutom var supermjuk. Me liiike! Fick även handlat mig en ny fin, glittrig lampa till nya lyan. SÅ ja, luchen blev ju bra :)

Igår beslutade jag mig för att åka hem till pappa och bine och umgås med dem och ta det lite lugnt och komma ifrån. Brukar åka hem till dom när det behövs. När jag kom dit var Sofie där, hon gör mig alltid glad! ♥
Så vi umgicks, prata och satt vid våra datorer.. haha ja, ni skulle sett oss! Alla sitter där med varsin dator, det är det nya hemma hos dom.. ;)
Dom hade även Elina där, då jocke och sara håller på och flyttar denna helgen. Så det var full rulle.
Jocke och sara kom förbi på kvällen, dom stannade ett bra tag fast pluppan sov.. Blev att vi satt och pratade och mös. Med andra ord hade jag en mycket lyckad fredag, lugnt och skönt med fina människor.


Idag skulle jag hem igen, dags och få lite mer gjort i lägenheten. Men innan det så fick man umgås mer med Elina, blev en promenad i solskenet samtidigt som svanarna flög uppe i himlen och kvittrade.. (eller nu hur de låter) haha..
Handlade både färg och spackel igår så nu kan jag bara köra på här hemma. Så idag blev det att jag målade köksfönstren samt balkongdörren. Det blev skiiit bra, fast jag bara målat en gång. Ska måla en till gång imorgon och sen räknar jag med att vara klar med det projektet. (Vilket har varit det värsta av alla, har dragit ut på det länge nu. Men det svåraste avklarat snart så).. Det dryga är att jag inte kan stänga fönstren eller balkongdörren, katterna öppnar mellanåt så det blir kallt.. typiskt det skulle bli minus grader igen denna helgen.. Aja..

Förhoppningsvis blir det en tur till Ikea imorgon, beror på om Bine ska passa Elina eller inte.. Men jag håller tummarna.

Ikväll har jag haft besök och det har varit trevligt att umgås och snacka litta.. Känner mig lite bättre nu, tack vare alla fina människor. Jag försöker kämpa på och ni underlättar väldigt! Stor KRAM tlll er!

Sov gott!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback